MPS Pulssi
MPS Pulssi on asiakasyhteistyössä kehitetty uusi konsepti organisaatioille, jotka arvostavat systemaattista ja kattavaa dataa henkilöstökokemuksen kehittymisestä.
MPS Pulssi on tarjonnut systemaattista tietoa henkilöstökokemuksesta. Vaihtuvat teemat pitävät kyselyt kevyinä ja tarjovat ajankohtaista tietoa mm. työn sujuvuudesta, tunneilmastosta sekä energisyydestä. Yhteistyö on toiminut todella hyvin!
Lasse Lehtonen
Diagnostiikkajohtaja, terveysoikeuden professori; HUS Diagnostiikkakeskus
MPS Pulssi tuo keveyttä ja vaihtelua henkilöstökokemuksen mittaamiseen
MPS Pulssissa perinteisesti kerran vuodessa toteutettu henkilöstötutkimus on pilkottu teemoihin, jotka toteutetaan pulssimaisesti eri ajankohtina. Vaihtuvien teemojen lisäksi, selvitämme johtamisen kannalta keskeisten mittareiden (KPI) tulokset, jokaisen pulssimittauksen yhteydessä.
MPS Pulssin vaihtuvat teemat ovat:
- Hyvinvointi
- Työn imu
- Sitoutuminen
- Uudistuminen ja kehittyminen
Tunneilmastoanalyysi helpottaa tulosten tulkitsemista
Toistuvana pulssimittarina seuraamme myös tiimien tunneilmastoa. Tunneilmastoanalyysi havainnollistaa mm. sen kuinka tiimeissä esiintyy innostumista, optimistisuutta, rohkeutta, uteliaisuutta ja aktiivisuutta. Tunneilmastoanalyysi tuo lisäsyvyyttä tuloksiin pureutumalla tiimien fiiliksiin tavalla, jota perinteiset henkilöstökyselyt eivät tee.
MPS Pulssi osaksi HR:n vuosikelloa
MPS Pulssi on paljon enemmän kuin pelkästään henkilöstökokemuksen kehittymisen seurantaa. Siinä esiintyvät teemat voidaan sitoa osaksi HR:n vuosikelloa ja luoda jatkuvan kehittymisen malli. Esimerkkinä kehityskeskusteluiden pilkkominen lyhyemmiksi teemakeskusteluiksi esimerkiksi kvartaaleittain.
Tukea esihenkilöille ja konkretiaa työntekijäkokemuksen kehittämiseen digitaalisen työkirjan avulla
Nykyään kaikki organisaatiot mittaavat henkilöstökokemuksen kehittymistä, mutta harmittavan usein kyselyt ja tutkimukset eivät johda asioiden konkreettiseen kehittämiseen. Me olemme tarttuneet tähän haasteeseen ja tarjoamme siihen ratkaisun.
Digitaalisen työkirjan avulla esihenkilöt tiimeineen tutustuvat tuloksiin ja päättävät yhdessä teemakohtaisista kehittämiskohteista. Työkirja opastaa ja tarjoaa vinkkejä tulosten käsittelyyn, jolloin varmistetaan asioiden kehittyminen yhteisiä käytäntöjä noudattaen.
Myynti kasvuun
– tehoa Mustin ja Mirrin tuotekoulutuksiin!
"Kurssit ovat interaktiivisia ja niitä on helpompi tehdä kuin perinteisiä Power Pointeja."
Noora Saloranta, HRD Specialist
Muut palvelut
360-palaute
360-palaute tarjoaa luotettavaa tietoa esimiesten ja johtajien vahvuuksista ja kehittymiskohteista.
Henkilöstötutkimus
Henkilöstötutkimus kuuluu tavoitteelliseen henkilöstöjohtamiseen ja on osa esimiehen työkalupakkia. Se tuottaa...
Kehitä työntekijäkokemusta digitaalisella työkirjalla
Työkirjan avulla henkilöstökyselyn tuloksista syntyy tärkeää keskustelua tiimeissä, jolloin niistä saadaan eniten...
MPS Tiimiloikka
Tiimiloikka on palvelu tiimeille, jotka haluavat löytää täyden potentiaalinsa ja yltää huipputuloksiin. Se auttaa...
Organisaatiokulttuuri ja muutos
Vahva kulttuuri on yhtä merkittävä kilpailuetu kuin laadukas strategia tai tehokas organisoituminen.