MPS Pulssi toimii Bonum Pankin henkilöstölle kanavana, jonka kautta he voivat luottamuksellisesti ja helposti tuoda ilmi työilmapiiriin ja työn kuormitukseen liittyviä asioita. Kuhunkin teemaan sidotut ja hyvin muotoillut avoimet kysymykset ovat tuottaneet heille myös paljon tärkeää tietoa numeeristen tulosten tueksi.
Korona-aikana, Bonum Pankille on ollut entistäkin tärkeämpää selvittää henkilöstönsä tuntemuksia ja jaksamista riittävän usein, johon kvartaalimaisuus soveltuu erinomaisesti. Raportointi on selkeää ja kertoo, miten asiat ovat muuttuneet ja parantuneet.
MPS Pulssi tarjoaa meille ns. kättä pidempää esille nousseiden asioiden käsittelyyn ja parannustoimien ideointiin. Henkilöstömme ei ole kyllästynyt vastaamaan pulssiin, josta kertoo mm. vastausprosentti, joka on pysynyt vähintään 80 prosentissa. - Matias Niinistö, CFO, Bonum Pankki Oyj
Korona-aikana, meille on ollut entistäkin tärkeämpää selvittää henkilöstömme tuntemuksia ja jaksamista riittävän usein, johon MPS Pulssin kvartaalimaisuus soveltuu erinomaisesti.
Matias Niinistö
CFO, Bonum Pankki Oyj
description