Erinomainen asiakaspalvelu on Mustissa ja Mirrissä tärkeää. Työntekijät haluavat osata myymälässä vastata asiakkaiden vaihteleviin kysymyksiin tuotteista ja lemmikkien hyvinvoinnista. He myös kokevat verkko-opiskelun nykyaikaiseksi tavaksi kartuttaa omaa osaamistaan.
Kurssin kävijöiden suusta:
"Tämä Campus on mahtava, kun saa kerrattua ja opittua uutta."
"Ihan mahtavalta tuntuu koko oppimisympäristö."
"Milloin tulee uusia kursseja, kun ollaan hieman addiktoiduttu näihin? Illalla sohvalla menee aika mukavasti selatessa."
Työntekijöitä ja myymälöitä Mustilla ja Mirrillä on ympäri Pohjoismaita, minkä vuoksi työntekijöiden saaminen samaan paikkaan koulutuksen ajaksi oli haastavaa. MPS:n työkalujen myötä, työntekijä saa nyt itse päättää milloin, missä ja miten paljon opiskelee. Verkkokoulutusratkaisu on lisäksi tehokas; käyttäjille kohdistetaan juuri heille tarpeelliset kurssit, jolloin oma oppimisympäristö pysyy selkeänä ja käyttäjä näkee itsekin statistiikkaa kurssisuorituksistaan.
Kurssit ovat interaktiivisia ja niitä on helpompi tehdä kuin perinteisiä PowerPointeja.
Noora Saloranta
HRD Specialist, Musti ja Mirri
description